مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۳ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۳ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهار آتش سوزی لاستیک‌های ضایعاتی خودرو در ساری

امین شعبان نژاد سرپرست ایستگاه سه آتش نشانی ساری گفت: آتش سوزی لاستیک ضایعاتی خودرو بلا فاصله یک دستگاه خودروی اطفایی از ایستگاه شماره سه به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه آتش سوزی چند حلقه لاستیک در یک زمین خالی واقع در بلوار عسکری محمدیان رخداده است، افزود: این حادثه متاسفانه سبب بروز دود غلیظ و آلودگی هوای شهر شد که با اقدام سریع و به موقع آتش نشانان بطور کامل مهار و اطفا شد.

سرپرست ایستگاه سه آتش نشانی ساری از شهروندان خواست: از ایجاد حریق‌هایی که موجب آلودگی محیط زیست می‌شود و خطر سرایت به منازل، خودرو و سایر اماکن مجاور را دارد جداً خودداری کنند.

توقیف خودروی حامل ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور هراز

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران گشت پلیس راه بایجان – امام زاده هاشم در محور هراز به یک تانکر حامل سوخت مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پلیس راه در اقدامی غافلگیرانه، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ هزار لیتر نفت سفید، فاقد هر گونه مدارک لازم از شرکت پخش فراورده‌های نفتی کشف کردند.

سرهنگ قدمی گفت: سوخت قاچاق کشف شده به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان آمل تحویل شد و متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.