مادربزرگ بوشهری رتبه دوم بخش پدربزررگ‌ها و مادربزرگ‌های بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی را کسب کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، قصه گویان بوشهری در  بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، رتبه دوم بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و بخش ۹۰ ثانیه ویژه کانون زبانی‌ها را با رتبه چهارم به خود اختصاص دادند.

مراسم پایانی این جشنواره در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و در آن از قصه‌گویان برگزیده در بخش‌های مختلف قدردانی شد.

بر این اساس هیات داوران بخش ملی متشکل از بهرام شاه‌محمدلو، ایرج طهماسب، حمیدرضا شاه‌آبادی، رویا نونهالی و آزیتا حاجیان در سه گروه زنان و مردان، دختران و پسران ۱۲تا ۱۸ سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزیدگان خود را اعلام کردند.

در این رویداد فرهنگی زهرا رضایی طرهانی در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها با قصه «جادوگر سبز» از استان بوشهر رتبه دوم این جشنواره را در این بخش به خود اختصاص داد.

​​​​​همچنین با اعلام نتابج بخش ۹۰ ثانیه این جشنواره از سوی هیات داوران متشکل از گلاره عباسی، رسول صدرعاملی، حبیب رضایی، مسعود فروتن و مهدی رجبی در بخش «قصه کانون زبانی‌ها نام»، محمد طا‌ها الماسی‌زاده یاقوتی» با قصه «زال و سیمرغ» از بوشهر با کسب رتبه چهارم این بخش به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.