مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت:سه پروژه مهم ورزشی غرب استان با حضور وزیر و ورزش و جوانان گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه به زودی وزیر ورزش و جوانان به مازندران سفر خواهد کرد گفت: در سفر  سلطانی فر وزیر و ورزش و جوانان به استان حدود ۱۷ میلیارد تومان پروژه ورزشی در سه نقطه از غرب مازندران، ورزشگاه با ظرفیت ۳۵۰۰ نفر (خانه کشتی) در تنکابن، سالن ورزشی در کلارآباد و ورزشگاه ۵ هزارنفری در نور به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: ورزشگاه شهید متقی ساری نیز در حال تخریب برای بازسازی است و اگر همه این طرح‌ها به سرانجام برسد می‌توان گفت که کارنامه دولت  در حوزه ورزش و جوانان مازندران قابل قبول است.

حبیب حسین زادگان در سومین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر حضور میدانی روسای ادارات در همه بخش‌ها و مناطق و اماکن ورزشی استان گفت: حضور مدیران در جمع مردم و ارتباط با تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در اولویت باشد.

او توجه مسئولان ورزش و جوانان به همه رشته‌های ورزشی را در مازندران خواستار شد و افزود: در این زمینه‌ها انتظارات از شهرستان‌های بزرگ استان بیشتر است و انتظار می‌رود مدیران ورزش و جوانان در راستای خواست مردم نگاه ویژه به تیم‌های ورزشی محبوب استان داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش همگانی جزو اولویت‌های دستگاه ورزش است گفت: برنامه‌های فرهنگی و حوزه جوانان نیز بسیار مهم است و مهم است که برنامه‌های این حوزه غیرتکراری و مردم پسند باشد.

حسین زادگان نگاه ویژه به جوانان که سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند را مورد تاکید قرار داد و افزود: در حوزه جوانان بیشترین مشارکت سیاسی اجتماعی که تجلی آن حضور در انتخابات‌های مختلف است را شاهد هستیم و لذا از معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری در خواست می‌نمائیم در تمامی کارگروه‌ها و جلسات با دستگاه‌های اجرایی توجه به مسائل جوانان را به همه مسئولان گوشزد بفرمائید.

او در ادامه توسعه ورزش همگانی را بسیار مهم دانست و بر اهمیت آن در سلامت جسمی و روحی و روانی جامعه تاکید کرد.

حبیب حسین زادگان در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان مازندران ضمن قدرشناسی از تلاش‌های استاندار محترم و دکتر حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بدلیل حمایت از موضوعات مرتبط با ورزش و جوانان گفت: در تیم‌های نساجی قائمشهر و رایکا بابل مشکلات زیادی وجود داشت که با تدابیر صورت گرفته این معضلات مرتفع خواهد شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار