مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  گفت: در حین گشت مشترک تعزیرات حکومتی از یک واحد صنفی در سطح شهر بازرسی شدکه صاحب صنفی متوجه غیر عادی بودن کیک ها می شود.

کیک های الوده به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  گفت:  بر اساس وظایف جاری گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری دستگاه های نظارت کننده از یک واحد صنفی در سطح شهر بازرسی که صاحب صنفی ضمن نشان دادن کیک های آلوده گفت: در زمان فروش این کیک متوجه غیر عادی بودن آن شده و از مشتری خواسته که آن را نبرد و سریعا موضوع را با تعزیرات حکومتی در میان گذاشته است.

او گفت:کیک ها جمع آوری و جهت کار کارشناسی و برخورد با مرجع آلوده کننده در صورت عمدی بودن برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت:  بر اساس سیاست های سازمانی و ستاد تنظیم بازار استان بر اجرای طرح نظارتی و تشدید گشت های مشترک تاکید شده و این اداره کل در دو نوبت صبح و عصر در بازار حضور دارد .

 فهیمی رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی نیز ضمن ارائه توضیحاتی از روند ماجرا گفت این موضوع علاوه بر تخلف تعزیراتی متاسفانه بدلیلی مشکل بهداشتی و تهدید سلامت بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد .

او گفت: متاسفانه در داخل این کیک یک نوع قرص تعبیه شده بود که سریعا با فراخوانی کارشناسان مرکز بهداشت و حضور آنان نسبت به شناسایی قرص موجود در کیک اقدام و جهت انجام مراحل قانونی و انجام آزمایش های لازم به مرکز بهداشت کرمانشاه انتقال داده شد و در این راستا پرونده تخلفاتی تشکیل گردید.

 فهیمی گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه های نظارتی بصورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر در بازار هستند و بازار را کنترل و نظارت خواهند نمود و مردم عزیز می توانند با شماره تلفن 135 و سامانه پیامکی 3000001356 تخلفات اقتصادی را اعلام نمایند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.