سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج گفت: دومین دوره مسابقه ایده برتر در حوزه انرژی با محوریت دانشگاه کارآفرین در هفته پژوهش در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دومین مسابقه ایده برتر در حوزه انرژیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله چراغپور سرپرست دانشگاه با تاکید بر اهمیت کارآفرینی گفت: کارآفرینی و خلق ایده‌های نوآورانه جز بزرگترین سرمایه‌های کشور است و امروز نسل چهارم دانشگاه‌ها در دنیا به سرعت در حال پیشرفت است.

او افزود: ما باید نسلی را پرورش دهیم تا بتوانیم نیاز‌های آینده کشور را تامین کنیم.

چراغپوربابیان اینکه اقتصاد دانش بنیان مبنای تحقق اقتصاد مقاومتی است اظهار کرد: دوران پشت میز نشینی و مشاغل دولتی به سر آمده و باید تلاش کنیم از قافله رشد علمی عقب نمانیم.

مهدی مظفری لقا دبیر علمی مسابقه ایده برتر نیز گفت:نبود خود باوری در جنوب استان از نقاط آسیب پذیر است و اعلام کرد واحد کهنوج با هیئت علمی جوان، با انگیزه و نخبه آمادگی ورود به صحنه اقتصاد دانش بنیان و کارآفرینی را دارد.

او افزود:در مسابقات ایده برتر دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج، محمود حسن پور با ایده روش‌های نوین در جهت کاهش تلفات و انرژی توزیع نشده از طریق اصلاح اتصالات سست رتبه برتر، مهدیه شیخی با ایده سیستم مدیریت انتقال آب جمع آوری شده از کولر‌های گازی به چرخه مصرف رتبه دوم وساناز رشیدی فرد با ایده اپلیکشن مدیریت مصرف آب رتبه سوم را کسب کردند.

دومین مسابقه ایده برتر در حوزه انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج به منظور حمایت از طرح‌های دانش بنیان برگزارشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار