فقدان این عالم خدمتگذار که عمر بار برکت خود را صرف ترویج فرهنگ اهلبیت (ع) نمود که ارتحال ایشان ضایعه‌ی عظیم برای حوز‌های علمیه خصوصا حوزه مشهدمقدس می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،متن پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی درپی ارتحال آیت الله موسوی خلخالی رحمت الله علیه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

با نهایت تأسف و تأثر خبر ارتحال فقیه عالیقدر حضرت آیت الله آقای حاج سیدمهدی موسوی خلخالی رضوان الله تعالی علیه را دریافت کردم.

فقدان این عالم خدمتگذار که عمر بار برکت خود را صرف ترویج فرهنگ اهلبیت علیهم السلام نمود و از ثمرات علمی مرجع عالیقدر شیعیان آیت الله العظمی خوئی محسوب می شود ضایعه‌ی عظیم برای حوز‌ه های علمیه خصوصا حوزه مشهدمقدس می باشد،این وجود با برکت شاگردان فراوانی در تهران و مشهد تربیت نمود و آثار و برکاتی از خود بجای نهاد.

اینجانب درگذشت این شخصیت ممتاز علمی و اخلاقی را به محضرمبارک مولایمان حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف و خاندان مکرم،آقازاده‌های محترم،حوزه‌های علمیه، خصوصا حوزه مشهدمقدس و به ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و علو مقام رابرای ان فقیدسعیدمسئلت می‌نمایم.

قم مقدسه
حسین نوری همدانی

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار