معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: روزانه ۱۶۹ نیروی امدادگر در ۲۸ پایگاه ثابت و سیار در راه‌های ارتباطی این استان در قالب طرح ملی« زمستانه» خدمات امدادی ارائه می کنند.

مشارکت ۲۸پایگاه هلال ‌احمر سیستان و بلوچستان در طرح ملی زمستانهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسن مصفا  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: روزانه ۱۶۹ نیروی امدادگر در ۲۸ پایگاه ثابت و سیار در راه‌های ارتباطی این استان در قالب طرح ملی« زمستانه» برای ارائه خدمات امدادی در حوادث احتمالی مستقر شده‌اند.

حسن مصفا  با بیان اینکه این طرح از اوایل دی آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ادامه دارد، اظهار داشت: در این طرح ۱۴ دستگاه خودرو امداد و نجات و ۲۶آمبولانس در پایگاه‌های هلال احمر سیستان و بلوچستان مستقر هستند.

او ادامه داد: برای اجرای طرح ملی «زمستانه» پیش‌بینی‌های لازم به منظور فراهم کردن تجهیزات راه‌سازی، اسکان اضطراری در سطح راه‌های ارتباطی و استفاده از تیم‌های واکنش سریع انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: کاهش زمان حضور در صحنه حوادث، افزایش سرعت امدادرسانی در سوانح مختلف ترافیکی و غیرترافیکی، کاهش آسیب‌های جانی ناشی از حوادث رانندگی در مسیرهای برون شهری از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

او بیان کرد: ۲۶ محل نیز برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده سیستان و بلوچستان توسط جمعیت هلال احمر استان پیش‌بینی شده است.

مصفا خاطر نشان کرد: همچنین به منظور ارائه خدمات در مواقع اضطرار و نیاز علاوه بر پایگاه‌های امداد جادهای، پایگاه‌های امداد هوایی، کوهستان، ساحلی و امداد دریایی در سیستان و بلوچستان فعال هستند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار