استاندار لرستان با اشاره به اختصاص هزار و ۱۱ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به لرستان گفت: از آنجایی که بودجه امسال بیشتر به صورت اوراق بود مدیران باید برای جذب همه آن برنامه‌ریزی کنند تا مانند سال گذشته مجبور به جذب غیربهینه نشوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، به گفته‌ی سید موسی خادمی استاندار لرستان تاکنون اقدامات و پروژه‌های خوبی در بحث سیل در استان انجام‌شده، اما به دلیل اطلاع‌رسانی ضعیف دستگاه‌های اجرایی، کسانی که به بازسازی مناطق سیل‌زده پراختند مظلوم واقع شد‌ه‌اند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بودجه‌ای لرستان متناسب با اوضاع کشور، وضعیت خوبی است، اظهار داشت: بودجه جاری استانی ما در بودجه ارائه‌شده توسط دولت به مجلس، ۴۱۳ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۱۷۰۵ درصد افزایش یافته است.

استاندار لرستان افزود: در بودجه سال آینده، اعتبارات عمرانی استان یک هزار و ۱۱ میلیارد تومان است که این میزان نسبت به سال گذشته ۷۰۶ درصد افزایش یافته است.

وی خطاب به مدیران استانی گفت: از آنجایی که بودجه امسال بیشتر به صورت اوراق بود مدیران باید برای جذب همه آن برنامه‌ریزی کنند تا مانند سال گذشته مجبور به جذب غیربهینه نشوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.