پس از تصمیم تارتار مبنی جدایی از نفت مسجد سلیمان، مسئولان این باشگاه برای منصرف کردن سرمربی جوان تیمشان با او نشستی برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با پیروزی ۳ بر ۲ برابر شاهین شهرداری بوشهر موفق شد به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند، اما شیرینی این پیروزی با خداحافظی تارتار تلخ شد و او پس از پایان این دیدار با هواداران نفت مسجد سلیمان خداحافظی کرد و اعلام کرد دیگر روی نیمکت این تیم نخواهد نشست.


بیشتر بخوانید: نفت مسجد سلیمان ۳ - شاهین شهرداری بوشهر ۲/ شاگردان تارتار راهی نیمه نهایی شدند


خداحافظی تارتار از نفت مسجد سلیمان در حالی اتفاق افتاد که این تیم با توجه به شرایطی که داشت نتایج خیلی خوبی کسب کرد و نیم فصل نخست را بدون شکست به پایان رساند. تارتار همچنین موفق شد تیمش را به نیمه نهایی جام حذفی برساند. بدون شک نفت مسجد سلیمان با تارتار بهترین نتایج تاریخ خود را در لیگ برتر کسب کرد، اما برخی مسائل باعث شد تا سرمربی جوان این تیم ساز جدایی سر دهد و از این تیم خداخافظی کند.

تارتار پیش از این هم اعلام کرده بود که به دلیل مشکلات مالی دیگر حاضر به ادامه کار در این تیم نیست و تهدید کرده بود که پس از بازی با پیکان از این تیم جدا خواهد شد، اما مسئولان باشگاه با تهیه منابع مالی، بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی را به حسابشان واریز کردند و تارتار از تصمیمش برای جدایی صرف نظر کرد.


بیشتر بخوانید: مهدی تارتار از هواداران نفت مسجد سلیمان خداحافظی کرد


 پس از درگیری در تمرینات نفت مسجد سلیمان و سر دادن شعار‌هایی از طرف برخی هواداران خودی علیه  بازیکنان تیم، تارتار بار دیگر از هدایت این تیم کناره گیری کرده و به نظر می‌رسد که سرمربی ۴۷ ساله نفت مسجد سلیمان این بار کاملا مصمم به جدایی است.

با این وجود اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان که از نتایج تیمشان رضایت کامل دارند، از ساعتی دیگر با سرمربی موفق تیمشان نشستی برگزار خواهند کرد تا او را از تصمیمش برای جدایی منصرف کنند. هرچند به نظر می‌رسد که مسئولان باشگاه این بار کار خیلی سخت تری برای منصرف کردن او خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار