آخرین اردوی پیش از اعزام تیم ملی هندبال به قطر در تالار هندبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین اردوی پیش از اعزام تیم ملی هندبال کشورمان به قطر، عصر امروز دوشنبه در تالار هندبال برگزار شد.

در تمرین امروز برای نخستین بار پس از یک سال و نیم تعداد زیادی از رژگونه‌ها حضور داشتند و تیم ملی هندبال کشورمان قرار است فردا صبح عازم قطر شود تا در اردوی تدارکاتی در این کشور شرکت کند. آن‌ها همچنین قرار است با تیم ملی قطر و تیم‌های باشگاهی این کشور هم بازی دوستانه داشته باشند.

آخرین اردوی پیش از اعزام تیم ملی هندبال به قطر

بیست و پنج ملی‌پوش، تیم ملی کشورمان را در قطر همراهی می‌کنند که دو تن از آن‌ها (سعید برخورداری و سجاد استکی) در قطر به تیم ملی ملحق خواهند شد. همچنین سرمربی تیم ملی (علیرضا حبیبی) نیز به طور مستقیم به قطر می‌رود.

در تمرین امروز علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال از نزدیک نظاره‌گر تمرین ملی‌پوشان بود و دقایقی با آن‌ها به صحبت پرداخت.

قرار است تیم ملی هندبال کشورمان پس از پایان اردوی قطر برای برگزاری یک اردوی دیگر به ترکیه یا تونس بروند، البته در صورتی که این اردو‌ها قطعی نشود ملی‌پوشان به ایران بازمی گردند تا در تهران تمرینات شان را پیگیری کنند.

آخرین اردوی پیش از اعزام تیم ملی هندبال به قطر

تیم ملی هندبال کشورمان باید اواخر بهمن ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان که به میزبانی کویت برگزار می‌شود حاضر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار