رئیس‌جمهور آمریکا که خود را در آستانه استیضاح در کنگره می‌بیند، بار دیگر رئیس مجلس نمایندگان این کشور را هدف انتقاد قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ در ادامه حملات لفظی به دموکرات‌ها بر سر تصویب بند‌های استیضاح خود، بار دیگر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان را هدف حمله قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: پلوسی ناعادلانه‌ترین محاکمه را در تاریخ کنگره آمریکا برای ما به معرض نمایش گذاشت و حالا برای (اجرای) عدالت در سنا ضجه می‌زند و ضمن انجام اینکار تمامی قوانین را زیر پا می‌گذارد. او یک بار کنگره را از دست داد، یک بار دیگر نیز از دست خواهد داد!

پیشتر نیز رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: نانسی پلوسی به دنبال بده بستان با سنا است، چرا ما او را استیضاح نمی‌کنیم؟

مجلس نمایندگان آمریکا سرانجام بامداد روز پنجشنبه طرح استیضاح رئیس‌جمهور این کشور را با اکثریت آراء تصویب کرد. ترامپ پس از بیل کلینتون (چهل‌ودومین رئیس‌جمهور) و اندرو جانسون (هفدهمین رئیس‌جمهور)، سومین رئیس‌جمهور آمریکاست که طرح استیضاح او در مجلس نمایندگان تصویب شد. وی با دو اتهام «سوء استفاده از قدرت» و «کارشکنی در کار کنگره» روبروست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار