مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از تعهد این نهاد برای اجرای۸۵۶ مورد شغل در شهرستان رودبار جنوب خبر داد.

تعهد اجرای ۸۵۶ مورد شغل در رودبار جنوب /توجه ویژه به مناطق محرومبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان در جلسه فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان (رفع موانع تولید) با محوریت رسیدگی به مسائل اقتصادی شهرستان رودبار جنوب بخش جازموریان که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، گفت: تعهد اشتغال کمیته امداد استان در شهرستان رودبار جنوب در سال جاری ۸۵۶ مورد شغل بااعتباری بالغ‌بر ۲۳ میلیارد تومان است که در هشت‌ماهه امسال ۳۷۰ شغل در این شهرستان ایجادشده است

او افزود: همچنین تعهد اشتغال کمیته امداد در زهکلوت ایجاد ۳۸۵ شغل است که برای تحقق این امر ۱۱.۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

صادقی به آمار بالای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در منطقه زهکلوت اشاره و بیان کرد: متأسفانه حدود ۳۰ درصد جمعیت زهکلوت مددجوی کمیته امداد هستند که شامل حدود ۴ هزار و ۶۴۰ خانوار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به تبیین اقدامات این نهاد در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان رودبار جنوبی پرداخت و تصریح کرد: نصف اعتبارات کمیته امداد شهرستان رودبار جنوب به منطقه زهکلوت و به‌منظور ایجاد ۳۸۵ شغل برای مددجویان و نیازمندان این منطقه اختصاص داده‌شده است.

صادقی همچنین به مشکلات و محرومیت‌های منطقه پیر خوشاب از توابع زهکلوت نیز اشاره کرد و افزود: متأسفانه حجم کار ما و مشکلات منطقه زهکلوت از توابع شهرستان رودبار جنوب بسیار زیاد است.

او به راه‌اندازی ادارات کمیته امداد در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: به‌منظور ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر در خط مقدم این نهاد اقدام به راه‌اندازی ادارات در دورترین و محروم‌ترین مناطق کرده است و امدادگران کمیته امداد در شرایط سخت و در خط مقدم در حال خدمت‌رسانی به محرومان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به وضعیت نامناسب ساختمان اداری کمیته امداد زهکلوت اشاره و بیان کرد: ساختمان اداره زهکلوت وضعیت مناسبی ندارد به‌طوری‌که بحرانی‌ترین ساختمان اداری کمیته امداد استان کرمان در این منطقه است.

در این جلسه با پیگیری‌های صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان مبلغ سه میلیارد ریال اعتبار توسط استاندار کرمان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به‌منظور احداث ساختمان اداری اداره زهکلوت اختصاص یافت.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.