مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از تعطیلی حوزه‌های علمیه هرمزگان در سوم دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت:سوم دی ماه تمام حوزه‌های علمیه در سراسرهرمزگان   به مناسبت برگزاری یادواره شهدای روحانی در کنگره ملی شهدای استان تعطیل است.

حجه الاسلام موسی پولادی افزود: دفاع مقدس گنجینه ایست که در تمام عرصه‌ها و مشکلات کشور می‌توان از این گنجینه بی پایان بهره‌مند شد.

او افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان هرگز نگفتند دشمن سلاح و تجهیزات دارد و تادندان مسلح است بلکه با ایمان به خدا وتبعیت محض از، ولی فقیه به نبرد با دشمن رفتند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در دوران دفاع مقدس به ازای هر شهید از کشور ۲۰ روحانی شهید شده است که در استان هرمزگان ۳۲ شهید طلبه و روحانی هست، اما متاسفانه آنچنان که باید به آن‌ها پرداخته نشده است.

حجه الاسلام موسی پولادی افزود:در دوران دفاع مقدس مدرسه علمیه بندرعباس کامل تعطیل بوده و همه به جبهه‌های حق علیه باطل عزیمت پیدا کردند.

اوافزود: فردا در روز سوم کنگره که به شهدای روحانی اختصاص دارد، حجه الاسلام طبیبی فر جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور حضور خواهند یافت و با هماهنگی مدیر حوزه‌های علمیه استان هرمزگان، در سراسر استان حوزه‌های علمیه تعطیل وتمام محصلین واساتید حوزه علمیه در مکان کنگره حضور پیدا می‌کنند.

کنگره ملی شهدا از یکم دی آغاز شده است و  تا پنجم دی ماه ادامه دارد.

که روز اول  کنگره ملی شهدای هرمزگان اختصاص به زنان شهیده، روز دوم بسیچ دانشجویی و دانش آموزی و معلمین و اسانید شهید، روز سوم شهدای روحانی دارد و روزچهارم وقفه برای آماده سازی فضای اختتامیه و روز پنجم با حضور مسئولین عالی لشکری وکشوری است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.