معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: پرونده دنیزلی سرمربی سابق تراکتور به کمیته حقوقی ارجاع نشد.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه دنیزلی به ازای ۶ ماه حضورش در این تیم حدود ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان گرفته است، اظهار کرد: من در جریان مسائل مالی قرارداد دنیزلی نیستم، اما تا جایی که اطلاع دارم  زنوزی مالک باشگاه با این مربی قرارداد منعقد کرده و در یک فضای دوستانه قراردادش فسخ شده است. با توجه به اینکه در قرارداد دنیزلی مشکلی به وجود نیامد به همین  علت پرونده این مربی  به کمیته حقوقی ارجاع نشد.  

کاراندیش درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه تراکتور بیان کرد: به هر حال مربی تیم به همراه کمیته فنی و یک تیم ۷ نفره از پیشکسوتان تراکتور درباره جذب بازیکن تصمیم می‌گیرند. البته زمانی باید  نقل و انتقالات انجام شود که سرمربی داشته باشیم، اما در حال حاضر تیم ما نیاز به تقویت دارد به همین علت گزینه‌هایی را برای رفع نقاط ضعف خود در نظر گرفتیم که بعد از توافقات نهایی  اطلاع رسانی می‌کنیم.  

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور درباره اینکه گزینه‌های زیادی برای سرمربیگری این تیم تبریزی مطرح می‌شود، گفت: انتخاب سرمربی تیم تراکتور مسئله ساده‌ای نیست و یک مربی باید فاکتور‌هایی داشته باشد تا هدایت تیم  تراکتور را برعهده بگیرد. به هر حال چندین جلسه هم اندیشی بین مالک، سرپرست باشگاه و کمیته فنی برگزار شده و قرار است طبق درخواست هواداران مربی مطرحی را به خدمت بگیریم. من در جریان مذاکرات با مربیان نیستم، چون در حوزه وظایف من نیست.  


بیشتر بخوانید:کاراندیش: پرونده‌های حقوقی را در فضای دوستانه حل می‌کنیم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار