دومین گروه شکارچیان غیر مجاز قوچ وحشی توسط نیرو‌های پاسگاه انتظامی عبدالله گیو نیشابور دستگیر شدند.

پایان راه شکارچیان غیرمجاز نیشابوریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مهدی نوربخش رییس اداره حفاظت محیط زیست نیشابور گفت: ماموران پاسگاه انتظامی عبدالله گیو در حال گشت زنی در دامنه ارتفاعات یکی از روستا‌های بخش سرولایت به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی آن، از داخل خودرو مذکور آثار لاشه قوچ وحشی، لباس آغشته به خون و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی به همراه ۱۱ عدد فشنگ چهار پاره و پانزده عدد فشنگ ساچمه زنی و ۳ عدد دوربین چشمی و وسایل و اداوات شکار را کشف و ضبط کردند.

نوربخش تصریح کرد: مسیر حرکت خودرو توسط ماموران مورد بررسی قرار گرفت و پس از طی مسافت کوتاهی، لاشه یک راس قوچ وحشی که توسط شکارچیان مخفی شده بود به همراه یک قبضه سلاح برنو دوربین دار و ۱۱ عدد فشنگ برنو به همراه یک عدد پوکه فشنگ گلوله زنی کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گفت: متهمان با تشکیل پرونده به جرم شکار غیر مجاز یک راس قوچ وحشی به مراجع قضایی بخش سرولایت نیشابور معرفی شدند.

نوربخش افزود: این دومین بار است که در این ماه نیرو‌های پاسگاه انتظامی عبدالله گیو شکارچیان غیر مجاز را دستگیر و تحویل اداره حفاظت محیط زیست نیشابور می‌شوند.

انتهای پیام//ح. ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.