مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نظرآباد گفت: در حال حاضرنزدیک به ۷۰ خانوار در نظرآباد زیر پوشش این انجمن هستند.

۷۰ خانوار نظرآبادی تحت پوشش انجمن حمایت از از زندانیان هستندعلی عزتی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: این انجمن در جهت کمک به زندانیان و خانواده آنان، نوپروری و اصلاح زندانیان با همکاری زندان ها، موسسات تامینی، تربیتی و مراکز مراقبت پس از خروج زندانیان فعالیت می کند.

علی عزتی افزود: در حال حاضر حدود 70 خانوار از مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند که در تلاشیم ضمن افزایش درآمد نسبت به حمایت از مددجویان بیشتری اقدام کنیم.

او  گفت: کمک به خانواده زندانیان، بازسازی شخصیت، اصلاح و ارشاد زندانیان، کمک در جهت آموزش حرفه ای آنها، اشتغالزایی برای زندانیان پس از آزادی، مساعدت در بهبود وضع بهداشت و درمان، ترغیب و تشویق به فعالیت های فرهنگی و ورزشی و... عمده وظایف انجمن حمایت از زندانیان در سطح کشور به شمار می روند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نظرآباد با اشاره به نقش تاثیرگذار خیرین در حمایت از زندانیان و خانواده آنان افزود: تلاش ما در شهرستان نظرآباد تعامل و همکاری بیشتر با واحدهای تولیدی، خیرین و... است تا بتوانیم بیش از پیش افزون بر بهره مندی از کمک های مالی این عزیزان در راستای آزادی زندانیان و حمایت های اقتصادی از خانواده هایشان، در جهت رایزنی برای اشتغال این افراد پس از آزادی نیز گام های موثری برداریم.

علی عزتی گفت: در همین راستا تاکنون با حمایت مسولین شهرستان با چند تن از خیرین نیک اندیش و برخی واحدهای تولیدی برای افزایش همکاری ها رایزنی هایی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام / ق . م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.