جلسه شورای ترافیک شهرستان جلفا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،احمدی فرماندار شهرستان جلفا در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان، با اشاره به اینکه بهسازی و رفع موانع ترافیکی از اولویت‌های شورای ترافیک شهرستان می‌باشدگفت: اجرای مصوبات شورای ترافیک برای همه دستگاه‌ها لازم الاجراست.

او گفت: مصوبات شورای ترافیک باید تفکیک وتذکرات لازم به ادارات داده شود وچنانچه تا موعد مقرر اجرایی نشد به دستگاه قضائی ارجاع داده شود؛ و امنیت جان مردم باید دغدغه اصلی مسولین زیربط باشد

احمدی با بیان این که اصلاح و بهسازی نقاط حادثه خیز بطور جد در دستور کار مسئولین امر به ویژه شورای ترافیک قرار بگیرد، گفت: بایستی از همه ظرفیت‌های شهرستان در راستای آرام سازی، بهسازی و رفع مخاطرات نقاط حادثه خیز بخوبی استفاده شود.

فرماندار شهرستان جلفا با تاکید بر کنترل محسوس و غیر محسوس سرویس‌های مدارس خواستار اعمال قانون به صورت یکسان برای همه افراد شد و گفت: در اعمال قانون پلیس حق دارد حتی با وسیله نقلیه فرمانداری که تخطی از قانون داشته باشد برخورد کند.

در ابتدای این جلسه مهندس احمد زاده سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری به بیان دستور کار جلسه و بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت و در ادامه هر یک از مدیران دستگاه‌های اجرائی به بیان اهم اقداماتی که در رابطه با اجرای مصوبات انجام داده بودند؛ پرداختند

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.