دومین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت جوش ایران، بهمن ماه امسال در استان خوزستان برگزار می‌شود.

منصور زنگنه منش معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دومین دوره مسابقات آزاد مهارت بازرسی فنی قطعات جوشکاری شده به روش چشمی(( VT به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در یکم و دوم بهمن ماه امسال در مسجدسلیمان در حال برگزاری است.

او افزود: این مسابقات با همکاری پتروشیمی، انجمن جوش ایران، و با نظارت دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت برنامه ریزی و با توجه به منشور سازمان و با هدف رسیدن به تعاملات آموزش و صنعت برگزار می شود.

زنگنه منش هدف از برگزاری مسابقات ملی آزاد مهارت جوش ایران را شناسایی نخبگان مهارتی شاغل در صنایع، معرفی افراد توانمند، ماهر و متخصص این رشته و ارتقاء کیفیت مهارت صنعتگران در روند رشد و توسعه صنعت عنوان کرد.

این مقام مسئول رسالت فنی و حرفه ای را نمادی از تبدیل علم به عمل عنوان کرد و بیان داشت: اثربخشی آن نیاز به ارتباط با صنعت دارد و این مسابقات نمادی از تحقق هم افزایی در جهت پیشرفت علم و عمل است و این نشان از مجموع دانش و مهارت در یک صنعت بزرگ و اثر گذار در اقتصاد است و ادامه این روند اثربخشی بسیاری خواهد داشت.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان اظهار کرد: داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در دومین مسابقات بازرسی فنی قطعات جوشکاری شده به روش چشمی(( VT به مراکز آموزش فنی وحرفه ای سطح استان مراجعه نمایند.

منصور زنگنه منش اذعان داشت: نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات جوایز نفیسی اهداء و برای سایر شرکت کنندگان گواهینامه سطح صادر می گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.