سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مجلس آینده مهمترین نقش را درباره بیانیه گام دوم انقلاب خواهد داشت تا زمینه‌های قانونی و نظارتی لازم برای تحقق اهداف این بیانیه را ایجاد کند.

مجلس آینده مهمترین نقش را درباره بیانیه گام دوم انقلاب خواهد داشتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد قاسمی سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس در مراسم تودیع کاظم جلالی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس با حمایت‌های مجلس، فراکسیون‌ها و کمیسیون‌ها، هیئت امنای مرکز و رئیس مجلس توانست امکان اثرگذاری در نظام تصمیم گیری پارلمانی و سیاست‌های کلان کشور ایجاد کند.

او افزود: آموزش همکاران در مرکز پژوهش‌های یکی از اقداماتی است که در دوره جدید مورد توجه است؛ بنابراین در تلاش هستیم پژوهش‌های روشمند توسط افراد شایسته را پیگیری کنیم.

قاسمی اظهار کرد: تا پایان مجلس برنامه‌های مرکز پژوهش‌ها روشن است و عملیاتی‌تر خواهیم شد و در ادامه به بهبود فرآیند بررسی و تقویت بودجه سال ۹۹ به مجلس کمک خواهیم کرد.

سرپرست جدید مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: بخش‌های اقتصادی غیر نفتی کشور در ۶ ماه اول سال ۹۸ عملکرد بهتری از پیش‌بینی‌ها داشته است که این پیام خوبی است که باید آن را در بودجه با کمک بخش خصوصی و در نظر گرفتن محوریت تقویت ملی و صادرات مبنا قرار داد.

او با اشاره به اینکه اقدام دیگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: مجلس آینده مهمترین نقش را درباره بیانیه گام دوم انقلاب خواهد داشت تا زمینه‌های قانونی و نظارتی لازم برای تحقق اهداف این بیانیه را ایجاد کند.

سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه داد: از برنامه‌های جدی مرکز هم استخراج و آماده کردن این زمینه‌ها خواهد بود، ما این اقدامات را در ادامه عمر مجلس دهم و آغاز مجلس یازدهم پیگیری خواهیم کرد.

قاسمی در پایان گفت: امروز این مرکز از جهت نیروی انسانی در بهترین و ضعیت است که این سرمایه انسانی با زحمت به دست آمده است و ان‌شاءالله آن را با تمام توان تقویت و حفظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار