فرمانده انتظامی شهرستان بافق از کشف بیش از ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق به منظور ارتقای امنیت اجتماعی با اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های مستمر و پیگیر خود، دپوی سوخت قاچاق در مرکز شهرستان بافق را منهدم و ۷ هزار و ۶۶۹ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

او افزود: این دپوی سوخت قاچاق از سوی یکنفر ایجاد و پایگاهی برای ترانزیت سوخت قاچاق شده بود که از دید ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق دور نماند و با تلاش‌های انجام شده و هماهنگی با مقام قضایی، محل را منهدم و ۳ نفر را دستگیر کردند.

سرگرد طولابی نژاد ادامه داد: خودرو‌هایی که قصد سوخت گیری به صورت قاچاق را داشتند از طریق این پایگاه سوخت اقدام به انتقال سوخت‌ها می‌کردند که با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان، سه دستگاه خودرو نیز در این زمینه توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به ارزش سوخت‌های قاچاق کشف شده بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال، عنوان کرد: سوخت‌های قاچاق کشف شده طی هماهنگی‌های انجام شده تحویل انبار شرکت نفت استان و پرونده نیز پس از تکمیل به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.