یک روز پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، جنرال «اسکات میلر»، فرمانده ناتو در افغانستان به دیدار عبدالله عبدالله رفت.

فرمانده ناتو در افغانستان به دیدار عبدالله رفتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، یک روز پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، جنرال «اسکات میلر»، فرمانده ناتو در افغانستان به دیدار عبدالله عبدالله رفت.

دفتر مطبوعاتی عبدالله اعلام کرده است که طرفین در این دیدار درباره‌ آخرین تحولات نظامی ـ امنیتی، پیشرفت و تلاش‌ها صورت گرفته در مذاکرات صلح گفتگو کرده اند.

این دیدار در حالی انجام شده است که کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان روز گذشته (یکشنبه ۱ جدی/ دی ماه) نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری این کشور را پس از حدود سه ماه اعلام کرد.

بر این اساس، «اشرف غنى»، رئیس جمهور فعلی افغانستان با کسب ۹۲۳۸۶۳ رای معادل ۵۰.۶۴ درصد آرا در صدر ایستاده و عبدالله عبدالله با کسب ۷۲۰۹۹۰ رای معادل ۳۹.۵۲ درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفته است.

عبدالله عبدالله، رحمت الله نبیل و برخی دیگر از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اعلام کردند که این نتایج را نخواهند پذیرفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.