مجتبی جانعلی بابیان اینکه نخستین مرحله مسابقات دارت بانوان کشور در گرمسار پایان یافت گفت: این مسابقات با حضور ۴۵ دارت انداز به میزبانی گرمسار برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به برگزاری مسابقات دارت بانوان کشور به میزبانی گرمسار گفت : نخستین مرحله مسابقات دارت بانوان کشور در گرمسار با حضور ۴۵ دارت انداز پایان یافت.

او بابیان اینکه از ۲۵ استان کشور در این مرحله از مسابقات حضور یافتند، افزود: تا پایان سال جاری دو مرحله دیگر از این رقابت‌ها برگزار می‌شود که درنهایت چهار نفر اول به لیگ برتر کشور اعزام می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ۱۶ نفر بعدی به لیگ دسته یک دارت کشور راه خواهند یافت و میزبانی از مسابقات ملی دارت می‌تواند نقش مؤثری در تقویت ورزشکاران این منطقه ایفا کند.

جانعلی با اشاره به نتایج نخستین مرحله از این مسابقات بیان کرد: در این مرحله زهرا رجبی از خراسان جنوبی، مهتاب منصوری از اصفهان و ملیکا موسوی زاده از خراسان رضوی به ترتیب نفرات اول، دوم و سوم شدند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.