رییس کل دادگستری البرز گفت: با فروکش کردن تجمع‌ها، اقدام‌های خوبی در استان انجام و کسانی که دستگیر شده‌اند تعیین تکلیف صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین فاضلی هریکندی، رئیس دادگستری البرز روز یکشنبه در آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت دستگیر شدگان اغتشاش های آبان در این استان، گفت: کسانی که نقش کمتری داشته اند با قرارهای مقتضی آزاد و برای برخی پرونده های عناصر غیر اصلی که در تخریب و آتش زدن نقشی نداشته اند در برخی شهرها کیفرخواست صادر شده است.

او با بیان این که پرونده هایی که متهمان آنها نقش اصلی در تخریب، غارت و اغتشاش داشته اند به صورت ویژه در حال رسیدگی است، افزود: در رسیدگی به پرونده این افراد تسریع خواهد شد.


بیشتر بخوانید: دشمن برای ایجاد ناامنی در کرج برنامه داشت/ اغتشاشگران مردم را کشتند 


حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز هم با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: از حوزه اجرایی انتخابات تقاضا داریم که موازین دقیق قوانین و مقررات انتخابات را رعایت کنند و دادستان ها در هیئت های اجرایی حضور خواهند داشت و سعی خواهند کرد از زمینه های قانونی برای اجرای صحیح و حضور پرشور کلیه اقشار در انتخابات استفاده کنند.

او افزود: شعب ویژه رسیدگی به شکایات انتخاباتی تشکیل شده و با توجه به موارد قانونی انجام وظیفه خواهند کرد.

مددی گفت: به مقام های اجرایی و نظارتی و دست اندرکاران انتخابات به ویژه هیئت های اجرایی توصیه می کنم مواردی که در قانون انتخابات پیش بینی و جرم انگاری شده و تخطی از آن به عنوان جرم خوانده شده رعایت شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.