مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: با بیان اینکه در لرستان منابع آب پایدار نداشته‌ایم و در این مورد جامانده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علیرضا کاکاوندمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اظهار کرد: تامین آب شرب در لرستان به‌طور کامل از منابع زیرزمینی بوده است.

کاکاوند با بیان اینکه در لرستان منابع آب پایدار نداشته‌ایم و در این مورد جامانده‌ایم، اضافه کرد: برای اجرای این کار زحمات زیادی کشیده شد اما هنوز به‌طور کامل هیچ‌کدام از سدها به بهره‌برداری نرسیده است.

او تصریح کرد: چون منابع تامین آب در لرستان زیرزمینی است با یک خشک‌سالی در شهر و روستا دچار چالش می‌شویم که البته بحث امسال نیست و چندین سال است که به دنبال تامین منابع آب پایدار هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اضافه کرد: خوشبختانه در این زمینه کارهای خوبی اجرا شده که بعضاً دور از انتظار بوده و تخصیص‌های آب خوبی گرفته‌ایم.

کاکاوند با بیان اینکه خوشبختانه از تمام سدهای استان و حتی طرح‌های مطالعه شده تخصیص آب گرفته‌ایم، تأکید کرد: درصددیم که آب روستاها را از منابع مطمئن و پایدار تامین کنیم.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.