استاندار اصفهان گفت: از طریق اقتصاد مقاومتی می‌توان مقاومت خود را در برابر تهدیدات دشمن افزایش دهیم و از آسیب پذیری در شرایط جنگ اقتصادی بکاهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اصفهان،  عباس رضایی در چهل و دومین جلسه راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، توانمندی استان اصفهان در برابر فشار‌های استکبار جهانی و ظرفیت‌های گسترده آن را متناسب با اقیلم‌های مختلف افزایش می‌دهد تا بتوانیم به توسعه پایدار برسیم.

او ادامه داد: در این جلسه بارش افکار با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و خبرگان بخش‌های مختلف انجام گرفت تا نتایج مثبتی را در خصوص فعال‌تر شدن اقتصاد مقاومتی در استان شاهد باشیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: از طریق اقتصاد مقاومتی می‌توان مقاومت خود را در برابر تهدیدات دشمن افزایش دهیم و از آسیب پذیری در شرایط جنگ اقتصادی بکاهیم.

رضایی در ادامه بر لزوم آسیب شناسی صدور مجوز‌های دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: برخی مجوز‌ها یا سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید هماهنگی ندارد بنابراین باید با تغییر استراتژی به دنبال کار‌های لوکس نباشیم.

او اضافه کرد: در همین راستا ادارات و سازمان‌های استانی، آب منطقه ای، جهادکشاورزی، صنعت و معدن، راه و شهرسازی و معاونت‌های هماهنگی امور اقتصادی و امور عمرانی استانداری اصفهان کمیته‌ای را تشکیل دهند و مسائل پیرامون اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی و الگوی توسعه مناطق استان را احصا نمایند.

استاندار اصفهان یادآور شد: بر اساس الگوی توسعه مناطق استان، که در شورای برنامه ریز‌ی مصوب شده است، استان اصفهان به هفت منطقه تقسیم شده و طرح‌های متعددی برای آن‌ها در حال تدوین است.

او افزود: شفافیت، گفتگوی صادقانه و اطلاع رسانی دقیق به مردم در خصوص وضعیت اقتصادی استان حائز اهمیت است.

رضایی خاطر نشان کرد:اصفهان ستیزی در کشور در برخی از وزارتخانه‌ها وجود دارد همچنین برخی از مدیران و مسئولان اصفهانی نیز این استان را در کشور بزرگ جلوه داده اند، اما اعتقاد دارم که باید قانون به دقت اجرا شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید از آن به طور کامل تبعیت کنند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار