رییس هیت کاراته استان اصفهان: شهرستان شاهین‌شهر و میمه هم در رده بانوان و هم در رده آقایان، دارای ظرفیت بالایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حبیب الله ناظریان در نشست با اعضای هیات کاراته و ورزشکاران برتر این رشته در شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در ورزش کاراته پتانسیل‌های زیادی در کل استان وجود دارد به‌خصوص شهرستان شاهین‌شهر و میمه هم در رده بانوان و هم در رده آقایان، دارای ظرفیت بالایی است و وظیفه ماست که هر چه در توان داریم از نظر نرم افزاری و سخت افزاری، در جهت ارتقاء و پیشرفت کاراته در این شهرستان تلاش کنیم.

وی همچنین در پاسخ به چگونگی کمک به پیشرفت هیئت‌های کاراته استان افزود: ما به صورت تهاتر کار می‌کنیم و باید بستر‌هایی آماده کنیم که قهرمانان رشد کنند و مربیان پیشرفت کنند تا به روز شوند وشناسایی و حمایت از کاراته‌کا‌ها در راس کار ماست.

ناظریان با اشاره به عملکرد بسیار مطلوب کاراته‌کا‌ها در سطح استان، اشاره داشت: شهرستان شاهین‌شهر و میمه و شهرستان گلپایگان در این زمینه بسیار قدرتمند و فعال عمل می‌کنند.

در ادامه جلسه پیمان زمانی رییس هیت کاراته شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: هم اکنون در این شهرستان ۸۰ نفر قهرمان بین الملی، ۲۵۰ نفر کشوری، ۳۱۰ ورزشکار استانی و ۵۴ مربی در رشته کاراته در این شهرستان فعال هستند و می‌طلبد که حمایت‌های بیشتری از این هیئت صورت گیرد.
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: کاراته ، شاهین شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.