رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که این میزان در مقایسه با سال گذشته از رشد ۳۷ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ فرامرز شاکری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: در پی نارضایتی مردم به دلیل حضور معتادین متجاهر در سطح شهرو در راستای تدابیر ابلاغی و هماهنگی با مراجع قضائی، طرح جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده درکردستان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح ۲۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و با هماهنگی به مراجع قضائی تحوبل داده شدند بیان کرد: ۴۳ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و سپس به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده می‌شوند.

شاکری یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۹۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان با تاکید بر اینکه طی دو روز گذشته ۲۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده، اظهار داشت: تمام تلاش ما جلب رضایت مردم و اجرای کامل این طرح در سطح استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.