مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری قرچک گفت: اولویت کاری این سازمان نظارت بر عملکرد ناوگان حمل‌ونقل عمومی است چراکه هرگونه افزایش کرایه در هر خطوط جرم محسوب می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل شعبانی مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری قرچک در خصوص افزایش کرایه‌های خطوط تاکسی این شهرستان، اظهار کرد: سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری قرچک هیچ افزایش نرخ کرایه‌ای نداشته است و ما در سطح شهر نیز با نصب بنر اطلاع‌رسانی کردیم، همچنین از طریق فضای مجازی گزارش‌های و اطلاعات کامل به شهروندان ارائه شد و هر یک از شهروندان موردی در این خصوص مشاهده کردند به ما گزارش کنند.

وی گفت: اولویت سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری قرچک نظارت بر عملکرد ناوگان حمل‌ونقل عمومی است چراکه هرگونه افزایش کرایه در هر خطوط جرم محسوب می‌شود و مطابق با آئین‌نامه با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری قرچک تاکید کرد: شهروندان می‌توانند برای ارائه شکایت خود از آن رانندگانی که نرخ بیشتری از مردم می‌گیرند با شماره ۳۶۱۴۲۲۱۰ تماس حاصل کنند و یا حضوراً به سازمان مراجعه کنند.

شعبانی بیان داشت: بازرسان سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری قرچک در میدان ۱۵ خرداد یا همان پویینک، در سطح شهر و همچنین ایستگاه مترو جوانمرد قصاب شهرری از ساعت ۵ صبح الی ۸ شب مستقر هستند و شهروندان می‌توانند به بازرسان که در آن مکان‌ها استقرار دارند شکایت خود را ارائه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بر اساس آئین‌نامه تخلفات که برای سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری تبیین شده است بر همان اساس با افرادی که تخلف می‌کنند برخورد می‌کنیم و مسافران نیز از پرداخت وجه اضافی خودداری کنند.

پیام‌های مردمی در شهرستان قرچک نشان از این موضوع دارد که در بعضی از خطوط بعد از سهمیه‌بندی بنزین، رانندگان به صورت خودسر اقدام به افزایش کرایه‌ها کردند.

این گرانی به روالی است که در مسیر‌هایی مانند قرچک به فردیس قشلاق، قرچک به ورامین و سایر خطوط کرایه‌های شهرک‌ها که قبلاً ۱۲۰۰ تومان و ۲۳۰۰ تومان بوده که رانندگان متخلف این کرایه‌ها را رند کرده و از مسافر‌ها کرایه اضافی دریافت می‌کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.