یادواره ۷۷ شهید حفاظت هواپیمایی و شهدای منسوب به کارکنان فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده، فرمانده پیشین حفاظت و امنیت سپاه پاسداران در یادواره ۷۷ شهید حفاظت گیلان گفت: تأسی از سیره شهدا تنها راه برون رفت کشور از مشکلات و تهدیدات است.

او در یادواره ۷۷ شهید حفاظت هواپیمایی و شهدای منسوب به کارکنان فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت گفت: شهدای این سرزمین را بهترین و مناسب‌ترین الگو برای ارتقاء بهره وری در روند اداره امور جامعه است.

سردار گرجی زاده توکل بر خداوند، ایثار و از خود گذشتگی، بهره گیری از فرصت‌ها و همچنین چشم امید نبستن به بیرون مرز‌ها را از عمده‌ترین ویژگی‌های رفتاری شهدا در مواجهه با دشمنان تا دندان مسلح این آب و خاک دانست.

او با تاکید بر احیای هرچه بیشتر سیره شهدا در رفتار‌های فردی و اجتماعی گفت: در حال حاضر نظام اداری و اجرایی کشور بیش از عموم جامعه نیازمند تاسی از سیره شهداست.

فرمانده پیشین حفاظت و امنیت سپاه پاسداران تصریح کرد: در شرایط جنگ نابرابر اقتصادی امروز، تنها نگاه به توان داخلی است که می‌تواند با اتحاد و همیت ملی همراه شده و با اجتناب از هرگونه فساد و انحراف، عزت، اقتدار و غرور ملی را در این سرزمین تضمین کند.

در ادامه این مراسم از ۱۰ خانواده شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم گیلان قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: شهدا ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.