مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران گفت: محرومیت در بازی مقابل پارس جنوبی جم باعث شد تا از کورس آقای گلی عقب انداخت.

مغانلو: محرومیت برابر پارس جنوبی کورس آقای گلی را از من گرفت/ در پیکان می‌مانمشهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران در گفت‌و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دریافت پیشنهاد تیم از تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور بیان کرد:  من بازیکن پیکان هستم و پیش از این هم در این تیم توپ می‌زدم و تنها برای سربازی به تیم ملوان بندر انزلی رفتم. در این مقطع به هیچ چیز جز موفقیت پیکان فکر نمی‌کنم. نمی‌توانم بگویم پیشنهادی ندارم، اما تمام تمرکز و فکرم موفقیت با این تیم در این فصل است. باشگاه پیکان ساختار خوبی دارد و ضمن اینکه کار کردن با فرکی برایم لذت بخش است. به دنبال این هستم تا هفته به هفته به تکامل برسم.


بيشتر بخوانيد: دوئل مهاجم صنعت نفت با ستارگان استقلال بر سر آقای گلی


مغانلو در ادامه در مورد دریافت کارت قرمز در بازی تیمش مقابل شهر خودرو در دقایق پایانی بازی عنوان کرد: در بازی مقابل پارس جنوبی من به داور هیچ بی احترامی نکردم. زمانیکه که شهر خودرو کرنر را زد وقت تلف شده بازی را که اشکان خورشیدی در نظر گرفته بود تمام شد و بعد از گل تمام بازیکنان و کادر فنی به خیال اینکه بازی تمام شده است وسط زمین آمدند، اما در نهایت خورشیدی به فرکی کارت قرمز نشان داد و همگی از این اتفاق شوکه شدیم.

او افزود: من به داور بازی واقعا اهانتی نکردم، شخص خورشیدی و بازیکنان می‌توانند در این رابطه نظر بدهند. اما جو بازی متشنج شده بود و خورشیدی برای کنترل بازی به من کارت قرمز داد. من برای داور بازی احترام زیادی قائل هستم و پرونده من در لیگ برتر یا لیگ دسته اول گویای همه چیز است.  

مهاجم تيم پيکان در انتها بیان کرد: بازی تمام شد و رفت، اما با محرومیتم در بازی مقابل پارس جنوبی من یک فرصت خوب را برای افزایش تعداد گل هایم از دست دادم و در کورس جدول گلزنان رقابت مهمی را از دست بدهم، اما پیش خودم می‌گویم شاید خیریتی بوده است.


بيشتر بخوانيد: مهاجم پیکان در تیررس تراکتور


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار