در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فراهان با موضوع تسریع احداث ایستگاه هواشناسی این شهرستان برگزار شد.

رایزنی برای تسریع احداث ایستگاه هواشناسی فراهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، چهارمین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فراهان به ریاست خزائی پور فرماندار و با حضور مدیرکل هواشناسی استان مرکزی برگزار و در این جلسه در راستای اعتبارات عمرانی احداث ایستگاه هواشناسی شهرستان فرمهین و اعتبارات ایستگاه‌های بارانسنجی گفتگو شد.

در این جلسه مقرر شد هفته آینده جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان فراهان، مسئولان راه و شهرسازی در خصوص تسریع در روند احداث ایستگاه هواشناسی شهرستان فرمهین در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شئد.

خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان در این جلسه گفت: جلسه کمیته برنامه ریزی در واقع مهمترین جلسه شهرستانی محسوب می‌شود چرا که نتیجه این جلسات و جمع بندی‌ها مشخص خواهد کرد که روند توسعه شهرستان به چه شکل انجام خواهد شد و نوع هدف گیری در راستای تحقق برنامه‌ها به چه سمت خواهد رفت.

مدیرکل هواشناسی استان مرکزی هم اهمیت داده‌ها و اطلاعات هواشناسی در برنامه ریزی‌های میان مدت و بلند مدت را بسیار مهم و تاثیر گذار قلمداد کرد و در جهت رفع کمبود‌ها و مشکلات قول مساعدت و همکاری داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.