مدیرکل مرکز صدا و سیمای زنجان گفت:خبرنگاران باید با رعایت اصول حرفه ای مطالبات برحق مردم را منعکس نمایند.

خبرنگاران باید با رعایت اصول حرفه ای مطالبات برحق مردم را از منعکس نمایندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سید محسن لطیفی مدیرکل مرکز صدا و سیمای زنجان در جمع خبرنگاران شهرستان ها ، وظیفه خبرنگاران آزاد در مناطق مختلف استان زنجان را خطیر توصیف کرد و گفت: رسانه حلقه واسط بین مردم و مسئولان است و خبرنگاران باید با رعایت اصول حرفه‌ای مطالبات مردمی برحق را از مبادی ذیربط منعکس و پیگیری نمایند.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای زنجان تشخیص درست ذائقه مردم و امیدآفرینی در جامعه را از ضروریات کار رسانه‌ای بیان کرد و افزود: طبق منویات رهبر معظم انقلاب، ایجاد امید و نشاط در ارکان جامعه وظیفه حساس و خطیر رسانه ملی است و باید جهت دهی اخبار در راستای امیدآفرینی و افزایش انگیزه‌های تلاش و خدمت باشد.

او بیان خدمات نظام اسلامی را در کنار انعکاس مشکلات مردمی، وظیفه توام رسانه ملی بیان کرد و گفت: مهمترین وظیفه خبرنگاران در مقطع حاضر، تبیین خدمات نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف با هدف امیدآفرینی در کنار بیان صحیح و نقادانه مشکلات به منظور ارائه راهکار و رفع این موانع توسط مسئولین است.

مدیرکل صداوسیمای استان توجه بیش از پیش به شهرستان‌ها را از اولویت‌های اصلی صداوسیما عنوان کرده و وظیفه خبرنگاران شهرستان‌ها را در انجام این مأموریت خطیر، مهم و تأثیرگذار دانست.

رئیس رسانه استانی تولید گزارش‌های فاخر خبری را در توسعه مناطق کمتر شناخته شده حائز اهمیت برشمرد و گفت: اگر جاذبه‌های گردشگری، سیاحتی و زیارتی، همچنین توانمندی‌های بالقوه شهرستان‌ها از طریق قاب دوربین خبری بصورت حرفه‌ای و با عقبه پژوهشی پخش شود، جذب سرمایه از طرق مختلف چهره این مناطق را دگرگون خواهد کرد.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای زنجان با یادآوری فرصت باقی مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استقلال عمل، بی طرفی، رعایت انصاف و الگو قراردادن سیاست‌های راهبردی نظام اسلامی در انتخاب اصلح، نقشه راه خبرنگاران و گزارشگران رسانه ملی است.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.