معاون سیاسیامنیتی استاندار ایلام اعلام کرد: جلب مشارکت حداکثری در انتخابات هدف همه مسئولان است

جلب مشارکت حداکثری در انتخابات هدف همه مسئولان است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری گفت : استان ایلام در ۱۰ دوره گذشته با مشارکت بیش از ۷۵ درصد در انتخابات در کشور پیشگام بوده است.

او افزود: با توجه به شرایط امروز کشور مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار حائز اهمیت بوده و هدف همه مسوولان و برگزار کنندگان انتخابات این است که با فراهم کردن شرایط، انگیزه مردم برای حضور در انتخابات را افزایش دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام اعتمادسازی را از وظایف محوری مجریان انتخابات برشمرد و یادآور شد: در همین راستا باید با ایجاد فضای مناسب و سالم برای اقشار مختلف مردم، گروه‌ها و احزاب سیاسی و داوطلبان، اعتماد همگانی را فراهم کرد.

نوذری در بخش دیگری از سخنان خود خدمتگذاری به مردم را یک توفیق بزرگ دانست و تاکید کرد: آنچه در ذهن مردم می‌ماند خدمت صادقانه است، بکوشیم اثر ماندگاری از خود بر جای گذاریم، رضایت مردم می‌تواند بهترین گواه عملکرد مثبت مسئولان باشد و رضایت مردم، رضایت خداوند است.

معاون استاندار ایلام افزود: اگر در ثبت اسناد و املاک از قوانین به روز و سیستم‌های نوین استفاده کنیم می‌توان شاهد کاهش معضلات و مشکلات در امور پیشرو باشیم.

او اضافه کرد: استفاده از سیستم فناوری‌های روز می‌تواند دقت کار را بالا برد و کاداستر یکی از کار‌هایی که می‌تواند دقت در کار را بسیار بالا ببرد.

انتهای پیام/ه

برچسب ها: سیاسی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.