معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از تلاش برای دادن اختیارات بیشتر به استان‌ها در راستای اعطای تسهیلات اشتغالزایی بیشتر خبر داد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : تلاش می‌کنیم به یک چارچوب جدید در نظام اجرایی حوزه اشتغال و کارآفرینی برسیم.

او گفت : در این چارچوب، اختیار استان‌ها در تصمیم گیری و تخصیص منابع بیشتر می‌شود چرا که در ایده‌ها و برنامه‌های خوبی در سطح استان‌ها قابل اجرا است که باید حمایت شوند.

منصوری گفت: برخی طرح‌ها و پروژه‌ها در سطح استان‌ها وجود دارد که در صورت حمایت و تخصیص به موقع تسهیلات می‌تواند جوانان زیادی را مشغول به کار کند و در کاهش نرخ بیکاری موثر باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد اشتغال را نیاز امروز کشور دانست و گفت: راه‌های زیادی برای تحقق این مهم وجود دارد به شرطی که همه دستگاه‌ها پای کار باشند و هرکدام وظایف خود را بخوبی انجام دهند.

او گفت: در استان کرمانشاه نیز طرح‌های متعددی در حوزه اشتغالزایی وجود دارد که باعث شده مقداری شاهد بهبود وضعیت اشتغال باشیم.

منصوری گفت: کرمانشاه در حوزه اشتغال روستایی وضعیت خوبی دارد به گونه‌ای که جزو استان‌های برتر در این حوزه با ایجاد بیش از پنج هزار شغل است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.