مدیرکل هواشناسی خوزستان از استقرار امواج نسبتا پایدار بر روی استان و پیش بینی وقوع مه شامگاهی و صبحگاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان  گفت: تا اواسط هفته جاری امواج نسبتا پایدار برروی استان مستقر خواهد بود که باعث وقوع پدیده مه رقیق یا مه شامگاهی و صبحگاهی در اکثر مناطق استان خواهد شد.

او با بیان اینکه غلظت مه صبحگاهی امروز در اهواز دید افقی را در شادگان به ۲۰ متر کاهش داد و در بستان، ماهشهر و کشاورزی اهواز به ۵۰ متر رسید، تصریح کرد: دیدافقی در هندیجان و شوشتر ۲۰۰، گتوند ۸۰۰ و امیدیه ۱۰۰۰متر گزارش شده است.

سبزه زاری ادامه داد: دید افقی بر روی فرودگاه اهواز در ساعت ۹:۴۸ صبح از سمت شرق به ۵۰۰ متر کاهش یافت و مه‌گرفتگی تا ظهر امروز در شهر‌های خوزستان برطرف خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: طی روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف به ویژه در نیمه غربی و جنوب غربی وجود دارد و به دلیل پایداری جو انتظار افزایش آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی را داریم.

این مقام مسئول گفت: طی  ۲۴ ساعت گذشته مسجد سلیمان با ۲۲.۵ و ایذه با ۴ درجه گرمترین و خنکترین شهر‌های استان گزارش شده اند و اهواز نوسان دمای ۵.۴ و ۱۷.۹ درجه سانتیگراد را تجربه کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.