رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : فعالیت گروه در راستای پیشرفت علمی استان و کشور بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : خانواده ها در بعد آموزشی متحمل هزینه های فراوانی می شوند و ارائه خدمات مشاوره ای مناسب و استفاده از روش های نوین آموزشی و هدفمند می تواند در جهت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مثمر ثمر باشد.

او گفت : کارآفرینی و فعالیت در حین تحصیل در فرایند اجتماعی شدن دانشجویان و استقلال مالی آنها بسیار ارزشمند است اما دانشجویان باید انرژی و وقت خود را بیشتر در دانشگاه و پیشرفت تحصیلی خود صرف کنند و از اوقات فراغتی که دارند در ارائه خدمات مشاوره ای و فعالیت در این گروه استفاده کنند.

مرادی افزود: دانشجویان پرتلاش و توانمند دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره موجب پیشرفت دانشگاه در بخش های مختلف علمی و پژوهشی هستند و در بحث کار آفرینی و ارائه خدمات نوین مشاوره ای و آموزشی نیز می توانند در راستای پیشرفت علمی کشور نیز تاثیر گذار باشند.

فتاحی مدیر نمایندگی مشاورین تیک غرب کشور گفت: نمایندگی مشاورین تیک در غرب کشور با هدف ارائه خدمات نوین مشاوره ای و با محوریت تعهد ، تخصص و نوآوری های آموزشی از سال ۹۶ در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

او گفت: حدود ۴۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رشته های دندانپزشکی، پزشکی و داروسازی که از رتبه های تک رقمی هستند دراین مرکز فعالیت دارند.

فتاحی افزود: ارتباط سازنده با اولیای دانش آموزان ،پیگیری و نظارت جدی بر عملکرد روزانه و هفتگی دانش آموزان، برگزاری کارگاههای مشاوره ای و همایش های انگیزشی در طول سال در راستای پیشبرد عدالت آموزشی و صرفه جویی در وقت و هزینه های دانش آموزان از جمله مهمترین فعالیت های این مرکز است.

او افزود: ارائه فعالیت گسترده تر در سطح آموزش و پروش استان و مدارس وابسته دانشگاه و برگزاری کارگاههای آموزشی رایگان برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی از دیگر فعالیت های این مرکز است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.