باشگاه استقلال با وجود تعیلق از نقل و انتقالات و نبود سرمربی وضعیت مشخصی در این زمینه ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران پس از برگزاری شانزدهمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر به دستور کادر فنی تمریناتش به مدت چند روز تعطیل شد تا آبی‌ها برای حضور در مسابقات در بهمن ماه آماده شوند.

در بازی‌های صورت گرفته استقلال ضعف در چند پست دیده می شود که در همین راستا مسئولان این باشگاه در نظر دارند خیلی زود در جذب بازیکن عمل کنند تا تیم برای نیم فصل دوم ضعفی نداشته باشد.

به هر ترتیب سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در تهران باید نشستی را با مدیران برقرار کند تا نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام شود البته مسئولان پیش از جذب بازیکن باید تعلیق در نقل و انتقالات خود را رفع کنند چرا که فدراسیون فوتبال با نشر بیانیه‌ای حضور استقلال در نقل و انتقالات را تعلیق اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید: استقلال و پرسپولیس از نقل و انتقالات نیم فصل تعلیق شدند


با این وجود پس از بررسی‌های انجام شده مدیران باشگاه و کادر فنی به دلیل مصدومیت داریوش شجاعیان و محسن کریمی و خروج نام این بازیکنان از لیست ۲ جای خالی دارند که می‌توانند بازیکنان جدید جذب کنند.

همچنین برخی بازیکنان استقلال در رقابت‌های نیم فصل نتوانستند نظر مساعد کادر فنی را جلب کنند و به لیست خروجی‌های استقلال نزدیک شدند. میلاد باقری و مرتضی تبریزی بازیکنانی هستند که در نیم فصل با وجود پیشنهادات تیم‌های دیگر می‌توانند از استقلال جدا شوند تا بر اساس خواسته سرمربی تیم بازیکنان مورد نیاز به تیم اضافه شوند.

البته در این میان برخی بازیکنان لیگ برتری در طول بازی‌های نیم فصل اول مد نظر استقلالی‌ها قرار گرفتند و با تایید سرمربی باید نسبت به جذب و خرید بازیکنان جدید اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه استقلال این روز‌ها منتظر بازگشت سرمربی تیم است تا کار‌های تمرینی و نقل و انتقالاتی بازیکنان پیگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۲ دی ۱۳۹۸
هر کاری میکنید زودتر...
بازیکنان پولشون را میخوان.... حقشونه...
خوب بدید دیگه...
آخرین اخبار