رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از واژگونی یک دستگاه کامیون در برزگراه آزادگان رمپ سعیدی خبر داد.

مصدومیت یک نفر در واژگونی کامیونی در بزرگراه آزادگانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از واژگونی یک دستگاه کامیون در برزگراه سعیدی با یک مصدوم خبر داد و گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی کامیون در محور بزرگراه آزادگان رمپ سعیدی، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راهور پایتخت به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه کامیون حامل بار میوه واژگون و ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده خودروی کامیون مصدوم شد که توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی گفت: کارشناسان پلیس راهور علت حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بیان کردند که باعث واژگونی کامیون شده است.

رازقی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار