کمیته اضطرار آلودگی هوای قم با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست باتوجه به پایداری و آلودگی هوا از سفر‌های غیرضروری درون شهری اجتناب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،کمیته اضطرار آلودگی هوای قم با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست باتوجه به پایداری و آلودگی هوا از سفر‌های غیرضروری درون شهری اجتناب کنند.

شهروندان از سفر‌های درون شهری غیر ضروری اجتناب کننددر این اطلاعیه آمده است: باتوجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر پایداری هوا و احتمال افزایش آلودگی هوا در روز‌های پیش رو شهروندان از سفر‌های غیرضروری درون شهری اجتناب کنند و از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند.

همچنین کمیته اضطرار آلودگی هوا از شهروندان خواست: از عملیات قیرکاری پشت بام‌ها و آتش زدن لاستیک و هرگونه موادی که دودزاست خودداری کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به تعداد بالای موتورسیکلت سواران در قم و میزان آلایندگی زیاد این وسیله نقلیه از راکبان موتور سیکلت خواسته شده تا پایان هفته از تردد در شهر اجتناب کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بیماران قلبی ریوی و کودکان نیز در روز‌های آینده از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار