سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: کیفیت برگزاری مسابقات لیگ فوتسال بانوان بسیار مهم‌تر از تعداد تیم‌های شرکت کننده در یک فصل از رقابت‌ها است.

بارانی: کیفیت لیگ فوتسال بانوان مهم‌تر از کمیت است

مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: نیم فصل اول شروع مسابقات لیگ، تیم‌ها شناخت کافی نسبت به یکدیگر ندارند و از تمرینات بدنسازی پیش فصل به مسابقات می‌آیند. اما شرایط تیم‌ها در نیم فصل دوم متفاوت است و تیم‌ها شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا کرده اند. متاسفانه یکسری از باشگاه‌ها در نیم فصل دوم بازیکنانشان را به خاطر مصدومیت از دست می‌دهند و در مقابل بازیکنان جدیدی هم هستند که جذب تیم می‌شوند. تیم ما هم از هفته اول به خاطر مصدومیت سهیلا ملمولی بامشکلاتی مواجه شده است.

او تصریح کرد: کیفیت لیگ بسیار مهم‌تر از کمیت آن است و این به هیچ عنوان خوب نیست که در شروع مسابقات تیمی انصراف می‌دهد و بعد در ادامه فصل دوباره باشگاهی دیگر انصرافش را از لیگ اعلام می‌کند. در حال حاضر هم زمزمه‌های انصراف یک تیم دیگر به گوش می‌خورد. متاسفانه بخش ورزش بانوان هنوز حامی مالی خودش را پیدا نکرده است.

بارانی افزود: بسیاری از حامیان مالی نسبت به صرف هزینه در ورزش بانوان بی انگیزه اند و این مسئله لطمه زیادی به ما می‌زند. اوضاع بد اقتصادی کیفیت لیگ را پائین می‌آورد. امیدوارم بخشی دولتی بیشتر از گذشته معطوف ورزش بانوان شود.

سرمربی تیم ملی حفاری در ادامه گفت: ما تااینجای فصل مشکلی با داوری‌ها نداشتیم و امیدوارم از این به بعد هم اتفاق ناخوشی در این زمینه برای تیم ما رخ ندهد، زمانیکه فدراسیون برای داوران قضاوت کننده در لیگ کلاس پیش فصل برگزار می‌کند، باید بازخورد آن به گونه‌ای باشد که داوران ما دیگر مرتکب اشتباه گذشته خود در لیگ نشوند. کلاس باید پربار باشد.

بارانی تصریح کرد: وقتی بحث آمادگی جسمانی داوران مطرح می‌شود، باید در بازی‌های حساس از قضاوت داورانی استفاده شود که تست‌های آمادگی جسمانی خود را به درستی انجام داده اند نه اینکه، چون یک داور تجربه و مدیریت خوبی روی بازی دارد بدون اینکه تستی از او بگیرند، از او استفاده کنند.

او افزود: همه کار‌ها برای پرداخت‌های مالی بازیکنان انجام شده است و قرار است تا روز‌های آتی قرارداد بازیکنان تسویه شود. باید از مجموعه ملی حفاری برای حمایت از ورزش بانوان در این روز‌های سخت اقتصادی تقدیر و تشکر کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار