مدیر دفتر اداری، مالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: عملیات بهسازی و آسفالت شش هزار محور روستایی به ویژه در مناطق محروم و سخت‌گذر کشور در سالجاری و سال آینده اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد جمشیدی امروز شنبه ۳۰ آذر ۹۸ در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری افزود: در قالب طرح ابرار، در سال جاری دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر و در سال آینده سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی در کشور هدف‌گذاری شده است.

مدیر دفتر اداری، مالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اضافه کرد: طرح ابرار از طرح‌های جهادی این سازمان است که اهتمام ویژه‌ای برای تداوم آن به کار گرفته شد.

جمشیدی از تهیه و اجرای طرح‌های دانش‌بنیان سازمان حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و گفت: پایش هوشمند راه‌های کشور، رویه‌های اقتصادی برای راه‌های فرعی و روستایی، روش‌های نوین نگهداری راه‌ها، افزایش دوام کیفیت خط‌کشی راه‌ها و تامین مالی راهداری روستایی با مشارکت اجتماعی بخشی از محور‌های این طرح به شمار می‌رود.

جشن بزرگداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری صبح امروز شنبه ۳۰ آذر ۹۷ با حضور احمد جمشیدی مدیر دفتر اداری، مالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری، در اتاق بازرگانی شهرکرد برگزار شد.

اول دی نیز به عنوان اولین روز فصل زمستان و شروع اوج تلاش و فداکاری راهداران برای نگه‌داری و باز نگهداشتن راه‌ها، «روز راهدار» و ۲۶ آذر تا اول دی، «هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری» است.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار