گروه جهادی شهید برونسی خراسان جنوبی ، عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین را در چهارمین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، هنری رییس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: گروه گچکاران شهید برونسی از سال جهادگران خراسان جنوبی، در جرگه موفق‌ترین رده سازمان بسیج مستضعفین۱۳۹۰، تاکنون، گچ کاری ۳۲۰ مسجد به متراژ ۱۶ هزار متر مربع و به ارزش ۱۱۲ میلیون تومان را اجرا کرده است.

او افزود: این گروه که با ۵ نفر آغاز به کار کرده و تا امروز به ۴۵ نفر رسیده اند، هر هفته پنجشنبه‌ها برای گچ کاری مسجد به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

هنری گفت: این گروه جهادی برای هماهنگی و صمیمیت بین جهادگران، اجرای برنامه‌های فرهنگی را نیز در کنار کارشان قرار دادندکه برگزاری دوره‌های قرآن از جمله آنهاست.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان، گسترش گروه‌های جهادی تخصصی با بهره گیری از ظرفیت‌های خیران را از جمله برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی برای اجرای طرح‌های عام المنفعه دانست.

جشنواره سراسری مالک اشتر همه ساله با هدف معرفی الگو‌های برتر و موفق‌تر نیرو‌های مسلح در همه نیرو‌ها و رده‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.