مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: تیم سنگ اهن بافق در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان یزد با نتیجه دو بر صفر از سد تیم اشکذر گذشت.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: هفته نخست مرحله برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان یزد با پیروزی سنگ آهن بافق به پایان رسید.

او افزود: در این دیدار که بین تیم‌های اشکذر و سنگ آهن برگزار شد شاگردان مجید رنجبر توانستند با گل‌های مجتبی جعفری و احسان حسنی ۲ بر ۰ پیروزی میدان شوند و صدر جدول این رقابت‌ها را را از آن خود کنند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق ادامه داد: شاگردان مجید رنجبر باید در هفته آینده از مهربد میبد میزبانی کنند، تیمی که در مقابل رقبای سنگ آهن در جدول ایستادگی کرده و امتیازی به آن‌ها نداده است.

کاظمی تصریح کرد: مهربد میبد در دو بازی رفت و برگشت در مقابل میرک کیش مهریز و همچنین در مقابل فولاد آلیاژی در دور رفت به نتیجه تساوی دست یافته و امتیازی به این تیم‌ها نداده است.

در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان یزد، تیم مهربد میبد و میرک کیش مهریز با هیچ گلی بازی را تمام کردند، تیم آریا یزد و فولاد آلیاژی یزد با ۲گل تساوی شدند، تیم آدران یزد با ۳گل پیروز تیم خوش نوش کویر ابرکوه با ۲گل شد و تیم تندیس زارچ با ۵گل از سد تیم سرخپوشان یزد گذشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.