بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مسابقات انتخابی از خود المپیک مهم‌تر است، زیرا تیم‌ها با تمام توان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

مجرد: مسابقات انتخابی از خود المپیک هم مهم‌تر است/ داورزنی شرایط خوبی ایجاد کرده استعلی اصغر مجرد بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مصدومیتش و همچنین تمرینات تیم ملی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: خوشبختانه مصدومیتم تا حدود زیادی برطرف شده و در شرایط خوبی قرار دارم. حدود ۲ هفته‌ است که تمریناتمان را به صورت پر فشار و سنگین برگزار می‌کنیم. لژیونر‌ها نیز کم کم در حال اضافه شدن به اردو تیم ملی هستند و باید ببینیم در آینده چه شرایطی پیش می‌آید.


بیشتر بخوانید: یاران عبادی پور برنده دربی ایرانی ها


انتخابی المپیک از  مسابقات المپیک مهم تر و حساس تر است

مجرد درباره تعطیلی ۵۰ روزه مسابقات لیگ برتر والیبال به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک بیان داشت: تیم ملی باید تا ۲ هفته دیگر در مسابقات انتخابی المپیک که رقابت بسیار مهمی است، حاضر شود. به اعتقاد من تعطیلی رقابت‌های لیگ، تصمیم بسیار درستی بود که از سوی کادر فنی تیم ملی و با هماهنگی باشگاه‌ها صورت گرفت. تعطیلی لیگ حرکت مثبتی بود، زیرا مسابقات انتخابی المپیک از خود المپیک مهم‌تر و حساس‌تر است و اگر می‌خواهیم سهمیه بگیریم، ابتدا باید در انتخابی نتیجه بگیریم و به همین دلیل کار ما در انتخابی المپیک بسیار سخت است.

هیچ تیمی نمی‌خواهد فرصت حضور در المپیک را از دست بدهد

او گفت: کار ما در انتخابی المپیک اصلاً آسان نیست و تمامی تیم‌هایی که می‌خواهند به المپیک صعود کنند با تمام قدرت و توان در رقابت‌های انتخابی حاضر می‌شوند. هیچ کدام از کشور‌ها نمی خواهند فرصت حضور رقابت‌های المپیک را از دست بدهند و  ما هم در فاصله ۲ هفته‌ای که تا آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک باقی مانده، بسیار با انگیزه و با روحیه بالا تمرینات را دنبال می‌کنیم. امیدوارم در انتخابی المپیک با تمام توان و تمرکز شرکت کنیم تا بتوانیم سهمیه المپیک را بگیریم.

شهرداری ورامین در این فصل عملکرد خوبی داشته است

او درباره شرایط تیم باشگاهی خود گفت: تیم شهرداری ورامین در این فصل بسیار خوب کار کرده و از ۱۰ بازی گذشته ۹ پیروزی به دست آوردیم. طبق برنامه ریزی که از پیش صورت گرفته، قرار است چند بازی باقی مانده نیم فصل اول لیگ را پس از مسابقات انتخابی المپیک برگزار کنیم، زیرا هدف اول فدراسیون موفقیت در مسابقات انتخابی المپیک است تا بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: مصدومیت و خستگی بازیکنان، دلیل عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در جام جهانی بود/ در ۳ سال گذشته ما فقط در جا زدیم


با آمدن داورزنی شرایط والیبال بسیار خوب شده است

سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان درباره بازگشت داورزنی به فدراسیون والیبال گفت: در گذشته که داورزنی رئیس فدراسیون بود، تیم ملی مسیر ثابتی  را در پیش گرفته بود و در مسابقاتی که حضور پیدا می‌کرد این پیشرفت را نشان داد، اما به محض آن که داورزنی از ریاست این فدراسیون کنار رفت،   شرایط تیم ملی هم تغییر کرد و سرعت پیشرفت والیبال ایران کم‌تر شد.  با روی کار آمدن دوباره داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال شرایط خوبی برای تیم‌های لیگ و به خصوص تیم ما به وجود آمده و امیدوارم که این شرایط خوب منتج به صعود تیم ملی به رقابت‌های المپیک توکیو شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار