رئیس اداره استاندارد آبادان از انجام ۵۹ مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع در شادگان و دارخوین خبرداد.

علی رشیدوند رئیس اداره استاندارد آبادان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در بازرسی از نازل‌های عرضه سوخت مایع در شادگان و دارخوین در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

او ادامه داد: در این بازرسی ۳۷ نازل سوخت مایع در شادگان شامل ۲۵ نازل بنزین و ۱۲ نازل نفت گاز (گازوئیل) مورد بازدید قرار گرفت و همچنین ۲۲ نازل در دارخوین شامل ۱۰ نازل بنزین و ۱۲ نازل نفت گاز مورد آزمون قرار گرفتند.

رئیس اداره استاندارد آبادان هدف از اجرای این کار را نظارت و کنترل هر چه بهتر بر عملکرد نازل‌های سوخت اعلام کرد و یادآور شد: الصاق برچسب استاندارد بر روی دستگاه‌های نازل سوخت در جایگاه‌ها الزامی است.

شهروندان توجه داشته باشند با توجه به سهمیه بندی بنزین پس از اتمام سوختگیری بلافاصله کارت خود را از دستگاه خارج ننمایند بعد از اتمام سوختگیری دکمه خروج روی دستگاه نازل را فشار داده بعد کارت خود را خارج نمایید در غیر اینصورت مقداری از سهمیه شما کم خواهد شد.

او در پایان تصریح کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع هرسه ماه یکبار انجام می‌شود و از شهروندان عزیز تقاضامندیم در جایگاه‌های سوخت قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته باشند سپس اقدام به سوخت گیری نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.