شهردار اصفهان گفت:پاکبانان شهر در ساعات اولیه بامداد روز گذشته برای دومین سال متوالی جشن شب زنده داران یلدا را در مناطق ۱۵ گانه شهر برگزار کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهرداراصفهان امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: جمعه گذشته وزیر راه و شهرسازی از گذر آقانورالله نجفی و پروژه بین المللی اجلاس اصفهان بازدید کرد و در جلسه‌ای با حضور استاندار و برخی مسئولان در محل پروژه اجلاس، مباحث خوبی در خصوص پروژه‌های شهر، روند پیشرفت آن‌ها و گره‌هایی که باید با کمک همه باز شود، مطرح شد که امیدوارم نتیجه آن بهره‌مندی مناسب از سالن اجلاس و تصمیم‌گیری خوب در خصوص گذر آقانورالله البته با توجه به منافع شهر و شهروندان و میراث تاریخی شود.

او ابراز امیدواری کرد: در ارتباط با رینگ چهارم و ادامه خط دو مترو نیز اتفاقات خوبی در شهر رخ دهد.

شهردار اصفهان با اشاره به بلندترین شب سال گفت: یکی از ارزش‌های یلدای ایرانیان با هم بودن خانواده‌ها است، زیرا "خانواده" به عنوان یک نهاد و واحد بنیادین نقش مهمی در شکل‌گیری فرهنگ اجتماع دارد.

او با بیان اینکه یلدا شب مهربانی، خوش‌رویی، صلح و صفا و آشتی است، افزود: یلدا شب رفتن به دیدن بزرگتر‌ها و استشمام هوای خوب خانواده است که امیدوارم شهروندان و هموطنان در همه جای ایران یلدای آرام همراه با تندرستی و شادابی را سپری کنند.

نوروزی با اشاره به برگزاری آیین «شب زنده‌داران یلدا» در مناطق ۱۵ گانه شهر تصریح کرد: به منظور پاسداشت تلاش پاکبانان شهر در ساعات اولیه بامداد روز گذشته (جمعه ۲۹ آذرماه ۹۸) خانواده بزرگ شهرداری اصفهان همراه با مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در کنار اعضای خانواده خود یعنی "پاکبانان" حاضر شده و برای دومین سال متوالی جشن شب زنده داران یلدا را در مناطق ۱۵ گانه شهر برگزار کردند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: آیین «شب زنده‌داران یلدا» جشنی شاد و پر خاطره و به لحاظ علوم ارتباطات اقدامی ارزشمند برای تکریم و گرامیداشت پاکبانان و قدردانی از زحمات آن‌ها بود که امیدوارم شهروندان نیز بیشتر قدردان زحمات طاقت فرسای پاکبانان شهر باشند و در مناسبت‌های مذهبی، اعیاد ملی و هنگام تفریح و برگزاری جشن به طور جدی به فکر نظافت شهر باشند.

نوروزی ادامه داد: پاکبانان از نیمه‌های شب تا صبح هنگام که همه در حال استراحت هستند، مشغول کار و فعالیت می‌شوند، بنابراین باید رفتار و عمل شهروندان به گونه‌ای باشد که بارعایت حال این افراد، شهر را تمیز نگه داشته و احترام کامل این قشر زحمتکش را حفظ کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار