استاندار گیلان در نخستین نشست ستاد دهه فجر گفت: وحدت ملی را با امیدافزایی به انقلاب، تقویت کنیم

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، ارسلان زارع، استاندار گیلان صبح امروز در نخستین نشست ستاد دهه فجر استان، با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی مردم در برپایی جشن‌های انقلاب گفت: باید با امیدافزایی، وفاق و وحدت ملی را تقویت کنیم.

او به اهمیت انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی و تاریخی قرن بیستم اشاره کرد و افزود: شکل‌گیری انقلاب اسلامی با حضور مردم، در جهت استقلال، آزادی و استقرار نظامی بر پایه اراده مردم و مبتنی بر دیدگاه توحیدی بود.

استاندار گیلان گفت: برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر، خصوصاً جشن‌های سرور و شادمانی انقلاب، باید مظهر شکوه ملی و تجلی اراده مردم برای پاسداشت سالروز پیروزی انقلاب باشد.

زارع افزود: تبیین و انتقال اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی خصوصاً به نسل جوان با بهره‌گیری از جلوه‌های هنری و خلاقیت آنگونه که واقعیت‌های انقلاب از عظمت این مردم، بنیانگذار آن و بر پایه دین مبین اسلام بوده، یک ضرورت است.

او گفت: در این راستا لازم است از تمامی ظرفیت‌ها برای نقش‌آفرینی و امیدافزایی مردم در این مناسبت خجسته و بزرگ بهره گیری شود.

استاندار گیلان، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هیچ کس حق ندارد مردم را دلسرد کند و نیز بیان خدمات دولت به عنوان دستاورد‌های نظام به مردم در راستای افزایش امید به انقلاب اسلامی است، افزود: در انتخاب سخنرانان به ویژه برای پیشگیری از آسیب ها، باتوجه به قرارگرفتن در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، باید دقت بیشتری شود.

زارع گفت: از ظرفیت عید انقلاب باید برای تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت و حضور گسترده در انتخابات دوم اسفندماه که از رسالت‌ها و آرمان‌های انقلاب، امام راحل (ره) و شهدا بوده، به نحو شایسته استفاده کنیم.

او افزود: انتظارم از مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که در اجرای هرچه بهتر ویژه برنامه‌های بزرگداشت نخستین سال از طلیعه پنجمین دهه عمر انقلاب شکوهمند اسلامی، کوشش جدی کنند و به طور کامل پای کار باشند.

استاندار گیلان گفت: امیدواریم همانگونه که مردم در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی علاوه بر حضور گسترده در جشن‌ها و برنامه‌ها در روز ۲۲ بهمن نیز حماسه آفریدند، امسال هم باشکوه‌تر از گذشته مشارکت داشته باشند.

ارسلان زارع، به روحیه خدمتگزاری صادقانه خادمان مردم در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: قطعاً با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف برای ارائه خدمات رایگان به مردم استفاده می‌شود.

او گفت: انتظارم از کمیته فرهنگی و دانشجویی این است که با خلق برنامه‌های جدید و نوآورانه برای کودکان، دانش آموزان و دانشجویان برای نشاط آفرینی گام بردارند و امید‌ها به آینده انقلاب را بیافزایند.

استاندار گیلان تصریح کرد: وجود همدلی و همراهی میان اقشار مختلف مردم و مسئولان، موجب پیشرفت کشور و استان می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.