صف‌های طولانی گاز مایع در بوکان ادامه دارد و سرپرست فرمانداری این شهرستان، دلیل وجود این مشکل را «نبود نظارت» عنوان کرد.

لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: متاسفانه کمبود گاز مایع در این شهرستان محسوس است و کماکان ضعف نظارت را در این حوزه به خوبی می‌بینیم.

او افزود: برای مردم کمبود گاز مایع در این شرایط که هوا رو به سردی است قابل توجیه نیست و آنان از مسئولان امکانات بویژه گاز مایع می‌خواهند و ما در تلاش هستیم که این کمبود را با نظارت بیشتر بر طرف کنیم.

خسروپور ادامه داد: متاسفانه در سایه نبود نظارت کافی بعضی از ماشین‌های مسئول پخش گاز مایع برای روستا‌ها بعد از دریافت سهمیه کپسول‌ها را در بین راه با قیمت بالاتری می‌فروشند.

گفته می‌شود که در کنار کاهش سهمیه گاز مایع به دلیل رونق صادرات آن، بازار سیاه و فروش غیر قانونی گاز مایع در بازار آزاد با قیمت بالاتر نیز از دلایل کمبود گاز مایع در بوکان است.

همچنین گران شدن بنزین و درنتیجه افزایش استفاده از سیستم گازسوز غیراستاندارد LPG خودرو‌ها، تقاضا و فروش را در مراکز سوخت گیری گاز مایع بوکان چندین برابر کرده و این موضوع نیز در کمبود آن تاثیر داشته است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.