مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه شنبه (۳۰ آذر ماه) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پر کردن مخزن گاز خودرو حادثه آفرید

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: پر کردن مخزن گاز خودرو در یکی از روستا‌های شهرستان رشت ۲ مصدوم برجای گذاشت.

او افزود: این حادثه که بر اثر پر کردن گاز LPG به درون مخزن گاز خودروی نیسان وانت در پارکینگ خانه اتفاق افتاد کودک ۹ ساله و پدر ۴۰ ساله مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

شهرام مومنی افزود: ۷ آتش نشان با ۳ خودروی اطفای حریق به محل حادثه در روستای گرفم اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: خانه‌های اطراف محل حادثه هم که بر اثر انفجار دچارآتش سوزی خفیفی شده بودند با کمک ماموران آتش نشانی به سرعت خاموش شد.

شهرام مومنی افزود: در این حادثه خودروی باری وانت، پراید و قسمت‌هایی از خانه ویلایی آسیب دید.

او تصریح کرد: شهروندان باید از مراکز مجاز برای شارژ گاز خودرو‌ها استفاده کنند و از پر کردن گاز خودرو‌ها از سوی اشخاص در اماکن مسکونی خودداری کنند.

وقوع تصادف مرگبار در  لاهیجان

سرهنگ امیر طالبی ، سرپرست پلیس راهور گیلان امروز گفت: برخورد موتورسیکلت با عابر پیاده در لاهیجان یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

او افزود: در این حادثه که در بلوار امام رضا (ع) شهر لاهیجان رخ داد عابر پیاده که مردی ۳۳ ساله بود کشته شد و راکب موتورسیکلت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرپرست پلیس راهور گیلان  تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را توجه نکردن موتوسوار به جلو و نقض ماده ۱۸۰ آیین نامه راهور اعلام شد.

تعطیلی یک مطب دندانپزشکی  

اسماعیل نورصالحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: یک مطب دندانپزشکی به دلیل فعالیت بدون مجوز در ماسال تعطیل شد.

او، با بیان اینکه این مطب دندانپزشکی به دلیل نداشتن پروانه تاسیس پلمپ شده است، افزود:۲ دانشجوی دندانپزشکی این مطب را اداره می‌کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: فعالیت افراد بدون پروانه معتبر تاسیس مطب و یا در دوره تحصیل تخلف محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

 

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.