طرح یاری گران زندگی درمدارس و دانشگاه های شهرستان هشترود اجرا می‌شود.

 طرح یاری گران زندگی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امینیان فرماندار هشترود در شورای مبارزه با مواد مخدر هشترود گفت:معتادان پاک شده در صورت در خواست به عنوان مددجوی بهزیستی عضو خواهند شد.

امینیان با بیان اینکه به هر معتاد پاک شده وام ۳۰ میلیون تومانی پرداخت خواهد شد افزود: از اول امسال به معتادان پاک شده شهرستان ۱ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره داده شده است. ِ

او ازکشف ۵۰ کیلو گرم تریاک و ۲۵ کیلوگرم هشیش و دستگیری ۱۴۸ نفر و تشکیل پرونده قضایی برای ۷۶ نفر و دستگیری ۲ نفر مواد مخدر فروش قهاردر هشترود خبر داد.

فرماندار هشترود گفت: ۳۸ هزارو ۴۳۳ نفر ازافراد بالای ۱۵ سال شهرستان غربال گری شده اند که ۲ هزارو ۹۸۳ نفر غربال مثبت داشته اند.

اواجرای صحیح و دقیق طرح یاری گران زندگی را گامی بلند و موثر در راستای کاهش تقاضای مواد مخدر در شهرستان دانست و ازاجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس و دانشگاه‌های شهرستان خبرداد و گفت: دانشگاه‌ها در جهت مبارزه با مواد مخدر تلاش کنند.

او گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور سالانه بودجه‌ای خاص در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌دهد که باید در راستای مبارزه با این بلای خانمان سوز هزینه شود.

امینیان خواستار آموزش ۶ ساعته اجباری برای زوجین  شد و گفت: متاسفانه به علت کمبود اعتبار هنوز این کلاس‌ها برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.